Biografische en persoonlijke info en concrete voorbeelden van mijn filosofie en systematische aanpak van marketing en communicatie.

Motivatie
Voordat ik besloot mijn loopbaan als zelfstandige voort te zetten, heb ik tien jaar in loondienst gewerkt. Motto: 'liever een kleine koning dan een grote knecht.' Wanneer je manager wordt, ontstaat er afstand tot de inhoud van je oorspronkelijke vak. Ik besloot om toch te kiezen voor de inhoud. Spannend, want marketing en communicatie zijn (en blijven) volop in beweging. Tegelijkertijd groeit de behoefte aan actuele marketing en communicatie expertise. Oftewel: toenemende vraag naar deskundigheid op een dynamisch vakgebied waar mijn hart sneller van gaat kloppen.


Methodische aanpak
Om de antwoorden te geven die mijn opdrachtgevers écht verder helpen, ga ik altijd methodisch te werk. Eerst een doelstelling, snel vertrouwd raken, maken compact actieplan. Eerst weten waarom je wat gaat doen voordat je begint.

In de praktijk: kijk naar deze korte en heldere Prezi over mijn methode waardoor 25 grote bouwkavels binnen zes maanden zijn verkocht.

 

 


CV
Mijn Visueel CV bevat mijn professionele biografie: persoonlijke informatie, opleidingen, werkervaring in loondienst en als zelfstandige en allerlei voorbeelden van projecten.

 


Profiel met 35+ aanbevelingen Logo LinkedIn Madelon
Mijn profiel op LinkedIn bevat een overzicht van mijn grotere opdrachten als zelfstandige, werkervaring in loondienst, opleidingen en zo'n 35 aanbevelingen van klanten, opdrachtgevers, collega's en partners waar ik mee heb samengewerkt.


Permanent studeren om bij te blijven
Om de snelle veranderingen bij te houden, studeer ik permanent. Naast een degelijke basisvorming (Radboud Universiteit Nijmegen) heb ik veel specialistische opleidingen gevolgd (digitale marketing aan Cambridge en sociale media aan Northwestern University in de V.S.).

Opleiding Cambridge
Op mijn LinkedIn pagina staan alle opleidingen die ik nu volg en heb gevolgd - waar mogelijk met een linkje naar het diploma/certificaat.Logo LinkedIn Madelon


Noodzaak van eigentijdse marketing en communicatie
In de presentatie '8 Redenen waarom marketing moet veranderen' leg ik uit waarom alle marketing en communicatie volgens eigentijdse inzichten opgepakt en uitgevoerd zou moeten worden.

 


In dit korte zelfgemaakte filmpje presenteer ik mijzelf en mijn visie op eigentijdse marketing en communicatie.

 

Youtube filmpje foto